fredag 13 juli 2012

Min syster har gjort ett handgjort kort!!!

Döm om min förvåning då jag idag hämtar posten och hittar ett kuvert med ett handgjort kort från min syster. Hon som klart och tydligt deklarerat att detta pysslande inte är något för henne har nu gjort ett tackkort till mig och Stefan.
Fatta hur mycket det betyder!

Lite annorlunda var det, det måste jag ju erkänna...






Inte alla som gör kort av disktrasor. Stor eloge syster för en kul ide och för att du tog dig tid och tålamod att göra ett kort.
Kände att det var värt ett blogginlägg samt att jag fick öva ännu en gång på min nya bloggapp. :-)

Nu är det semester! Här skall njutas!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Så häftigt!
    Vilken påhittig syster du har!
    Kram Emelie

    SvaraRadera
  2. Haha, vad roligt!

    Japp, det var mamma på fotot på min PL-sida! Hon är sig nog ganska lik, men det är ju några år sedan ni träffades...

    SvaraRadera