måndag 19 oktober 2015

Underbara höst

Finns det något härligare än en vacker höstdag med klar och frisk luft och alla vackra färger?!?
Mitt nästa PL-uppslag är från en underbar fiskehelg vid Kroksjön, Hökensås. Underbart höstväder och fiskelycka för min del. 


I detta uppslag har jag gjort egna kort från papperblocket Blackbird från Memory Box. Har även använt ett Magnolia-papper "Vintage Mushrooms" från serien "Turning Leaves", tyckte det passade så bra. 
Valde här att göra mina anteckningar i Becky Higgins app och skriva ut dem. Som dekoration blev det egengjord flairs med text stämplad på samma papper som bakgrunden. Höststämpeln kommer från Pysseldags.


Med detta uppslag tävlar jag i Project Life Norges tävling Utfordring #10 Oktober  där man skulle inspireras av denna bild. 
Jag valde att inspireras av hösten, färgerna och träden. 


Tack för mig!
/Marit

5 kommentarer:

  1. Flott oppsett og herlige bilder! takk for at du er med å leke hos Project Life i Norge. DT medlem Graciela :)

    SvaraRadera
  2. Skikkelig fine bilder. herlig høst:-) Tusen takk for at du deltar i project life Norge sin utfordring:-) Klem DT-Elisabeth

    SvaraRadera
  3. kjempeflott side du har laget, elsker måten du har fått blikkfang (fokus) på stemningsbildet i midten! Tusen takk for bidraget til oktoberutfordringa inne hos oss i PLiN :) DT-Lene

    SvaraRadera
  4. kjempefin PL du har laga her. Takk for at du deltar hos oss i PLiN -DT Elisabeth Helland

    SvaraRadera
  5. Digg side, så ut som en fantastisk helg, og du fikk virkelig vist den fram på denne siden, nydelige farger <3

    tusen takk for at du er med på utfordringen vår hos PLIN :D
    Linda

    SvaraRadera