onsdag 29 augusti 2012

Skördetid

I jakt på inspriation hittade jag en underbar sida hos "LillBlomman Skissar" med roliga skisser och underbara tolkningar. Här fanns så mycket inspiration att hämta och jag kommer definitivt återvända till denna sida flera gånger.
Gillade skissen för Augusti Skisstävling och bestämde mig för att delta.
 
Så här såg skissen ut:
 
 
Så här i skördetid kände jag för att göra trädgårdsinspirerat kort och så här blev min tolkning.
 

Papper från Maja Desings "Skall vi ta en fika" och Panduro, stämplar från TPC Studio färglagda med distresser, swirls av die från Memorybox, blommor och charms av blandat slag.
 


Tack för en rolig utmaning!
/Marit

1 kommentar:

  1. Vad roligt att du hittade min skissblogg! Vilket vackert kort du skapat i härliga färger! Tack för att du ville vara med! Kram!

    SvaraRadera