fredag 19 april 2013

Dopklänning levererad i all hast

Till idag hade jag leverans på en beställning av ett dopkort.
Det var en av mina kollegor som beställt.
Väl på jobbet glömde jag allt vad pyssel heter och det är väl så det skall vara. Då jag skall gå hem träffar jag som tur var på personen ifråga som undrar hur det går med kortet.
Hjärnsläpp, hur kunde jag glömma att leverera kortet?!?
Nu fanns det ju med mig i min väska och kunde levereras omedelbart.
Vilken tur att vi sprang på varandra. Pinsamt det kunde blivit annars.
Fotografering hade jag också glömt så det blev 2 snabba mobilbilder på laboratoriegolvet. :-)
Dopkortet i form av dopklänning.








Insida med pappret "En fugl i sitt hus" från Papirdesign.
Namn, dopdatum och plats för egen hälsning.
Ber om ursäkt för den dåliga bildkvaliten.
Trevlig helg!
/Marit

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar