måndag 9 april 2012

Scraplagrets Påskcrop 2012 - Utmaning 6 "Bingo"

Här kommer mitt tredje och sista bidrag till Påskcropen. Efter en fullspäckad påsk då jag hjälpt till vid min systers familjs husbygge så hinner jag inte mer. Dock nöjd som lyckats få ihop tre bidrag. 

Vid denna utmaning var det den klassiska bingobrickan. Man skall välja en rad vågrätt, lodrätt eller diagonalt från bingobrickan och skapa ett kort utifrån denna.



Mitt val blev på diagonalen med början högst upp till vänster och ner mot höger. På mitt kort finns charm, band, motivstämpel och kantstans. Jag valde här att göra ett kort till en liten Nellie som nyss fötts.
Tack för en trevlig tävling och mycket inspiration.

1 kommentar:

  1. Å vad gulligt!! Så sött med barnvagnen och den lilla bannern!
    Tack för ditt bidrag till Scraplagret!

    SvaraRadera